Так, людина, яка купила це авто, ні в чому не винна, але розплатитися доведеться. Нині достатньо таких умільців, які зможуть виготовити копію з такого автомобіля. Неозброєним оком визначити підробку не тільки складно, а й практично нереально. І тут допоможе лише професіонально проведене спеціальне дослідження транспортного засобу.

      Ідентифікаційний номер транспортного засобу може бути змінений такими основними способами:

  •  Перебивання (зміна змісту, значення) окремих знаків або всіх знаків номера:

  • Вварювання у номеронесучу деталь кузова металевого фрагменту номерної площадки із знаками первинного (заводського) ідентифікаційного номера, видаленого (вилученого) з іншого аналогічного (однотипного) автомобіля;
  • Вварювання на місце видаленої заводської номерної площадки металевої пластини з кустарно нанесеними знаками ідентифікаційного номера з імітацією заводського способу їх нанесення.

  • Закріплення (приклеюванням, припаюванням) на поверхню заводської номерної площадки фрагмента металевої пластини (накладки) із знаками первинного (заводського) ідентифікаційного номера, видаленого (вилученого) з другого аналогічного (однотипного) автомобіля, або ж закріплення (приклеюванням, припаюванням) в межах заводської номерної площадки металевої пластини (накладки) з кустарно нанесеними знаками ідентифікаційного номера з імітацією заводському способу їх нанесення.

  • Уварювання в кузов автомобіля номероносійної деталі (панелі) зі знаками первинного (заводського) ідентифікаційного номера,  демонтованої з кузова іншого аналагічного (однотипного)  автомобіля, чи уварювання в кузов ремонтної безномерної деталі (панелі) з кустарно нанесеними у передбаченому заводом-виробником місці знаками ідентифікаційного номера з імітацією заводського способу їх нанесення.

  • Заміна кузова на автомобілях рамної конструкції.

      У процесі проведення спеціального дослідження спеціалісти Бюро повністю перевірять автомобіль щодо всіх можливих варіантів кримінальної зміни ідентифікаційного номера, а також чи не зварений кузов із різних частин деталей, демонтованих із кузовів інших аналогічних автомобілів.

     У практиці Бюро почастішали випадки виявлення порівняно нового «свіжого» способу змінення ідентифікаційних номерів на автомобілях рамної конструкції. Переважно це – джипи. Фішка в тому, що у даному способі зміст знаків ідентифікаційного номера не змінюється (не перебивається), номерна площадка не замінюється, а на раму одного (більш старішого) автомобіля перевстановлюється кузов (надбудова) з іншого, більш нового чи більш «навороченішого» за своєю комплектацією аналогічного (однотипного) автомобіля. Ринкова вартість модельного ряду таких автомобілів є не дешевою, тому покупцям, які вирішили придбати саме такий транспортний засіб, радимо бути обережними й особливо уважними, аби не купити «кота в мішку».

      За результатами спеціального дослідження транспортного засобу, незалежно від його наслідку, заявнику в обов’язковому порядку видається на фірмовому, технологічно високозахищеному від підробки бланку висновок фахівця з текстовим описом і візуалізованими фотознімками процесу дослідження. Час проведення спеціального дослідження автомобіля – не менше години.